Rabu, 16 Jun 2021

Setting Dulu Apa Yang Patut


Assalamualaikum, alhamdullilah masih diberi kesempatan untuk menulis blog, aritu terbaca di FB penulis blog yang dari dulu lagi aku follow, katanya blog akan memadan semua catatan yang ada, aku pun kurang faham apa maksudnya, adakah pihak blogger akan menamatkan laman ini atau bagaimana. Tapi aku berharap apa yang aku baca tu tidak benar sama skali, kerana aku juga merupakan salah sorang yang masih lagi mencari info tak kira lah apa jenis info, masakan ke,kisam seram ke, apa2 aje mesti aku akan mencari dalam blog penulis2 yang ada.

Ok so arini kita dah boleh start letok resepi2 yang diambil dok kira lah dlm google ke fb ke hok sdiri ke, kita pakat kumpul letok sini untuk kegunaan sendiri sahaja.

So untuk mudah ingat, kita akan guna fon Arial size Sederhana tajuk kita guna size Terbesar dan guna Imbangkan supaya nampok comel sikit dok bolok sangat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan