Ahad, 15 Julai 2012

Aku Doh Rasa Rajin Nok Menulis Blog



Lalalalala... asyik sangat duk baca blog org tu lah org nie lah sampai kan blog sendiri pong dok sempat aku nok jengoh, now aku dah berjanji nok rajin-rajin kan diri nok menulis blog, bukan apa bukan nok suruh org follow ker, nok suruh org baca ker, tapi nok jujur pada diri sendiri, nok luah apa2 yg dok mampu aku luahkan dengan cara menulis dalam blog nie.Aku suka ngat tulis2 nie tapi kadang2 rasa kalu nulis dalam blg nie kadang2 aku rasa diri aku dok jujur 100% hehehehe maksud aku akan ada gok hok kita tulis tu bagi nok sedap ayat kita tambah2 skit v sedap, nie pah nie aku dok layang doh aku nok nulis jujur sejujurnya doh bukan aku mengharapkan orang baca ngat pong, lagi satu aku akan start guna bahasa terengganu pekat molek dalam blog aku sebab blog aku hok aku ikut suka aku ar nok guna bahasa jawa sekali pong yer dok ??? tapi kalu ader ayat2 yg aku dokleh convert ke bahasa terengganu aku akan guna lah bahasa baku. Sebenarnya aku suka sangat2 baca blog2 diorg nie ada hok muji diri sdiri, ada hok baik terlebih, ada hok jenis kembang semangkuk tapi hok yg best nyer hok berahi kongsi2 resipi, terima kasih sangat2 bukan kata wak pong resipi2 nie tapi jenis berahi baca resipi org, keje 24jam sari mana ader masa aku nok masok2 nie time ujung2 minggu boleh ar masak hok biasa2 n mudah2 ke en.hubby aku tuh. ok ar aku nok out lur pah nie aku sambung @ start cerita2 aku yg ntah apa2 tu untuk tatapan aku sdiri hehehe.... jangan luga sebab ni blog aku ikut suka aku lah nok tulis nape pong :)


inilah wajah tuan empunya blog nie

Gambar ni diambil sewaktu aku sedang bertugas, sempat lagi aku amik gambor biar time tugas pong sambil tugas sambil cuci mata hehehehe patut ker aku kuarkan ayat gitu? kena potong gok ot aku pah nie hehehehe.... Yelah aku kan sedang buat pengawasan vandalisme mana tau ader bebudak nakal yg buat onar kat taman nie boleh jer aku terus hempuk kepala dia nanti hehehehe...
 

1 ulasan:

  1. wane masang catung ngat tuan tanah tu..
    wat rajen sket, mcm kwn mu ning.. hahahah

    BalasPadam