Selasa, 17 Julai 2012

Well, arini sibuk skit sibuk duk nok tukar duit raya hehehehe semangat tuh, padahal raya lambat lagi puasa pong dok lagi, bukan apa kebetulan kawan aku yang kerja kat MayBank tu bagitau kalau nok tukar duit mai ar kat dia, dia nok tlg tukarkan, apalagi terus jer g kat tempat kerja dia tuh untuk tukar duit tapi aku dok lah tukar lbanyak sangat pong cuma yg RM1 dua ratus, RM5 satu ratus, pah2 nie tukor plok kat nok raya sok2 tukar untuk wak semangat raya. Opss tidak berkaitan langsung dengan tajuk cerita di atas kan..kan..kan.., hehehe ok lah yg aku nok cerita nya arini pasukan SUKMA turun ke Dungun di Dataran Dewan Merdeka bagi meraikan kejayaan pasukan negeri Terengganu kerana mendapat gelaran Juara SUKMA XV selama 4 tahun berturut-turut tahniah dan syabas kepada mereka, aku doakan semoga pasukan  Terengganu sentiasa mendapat kejayaan yang cemerlang. Sabagai anak Jati Dungun  Terengganu aku amat2 berbangga dengan kejayaan yang telah mereka perolehi semoga di masa hadapan mereka melakukan yang lebih terbaik lagi. Mmmm sari dua pening kepala sangat2 duk mikir pasal kes saman aritu yang en Hubby aku kena di JPJ coz roadtax tamat tempoh, sok kena g mahkamah walaupun bukan aku yg buat kesalahan tu tetapi sebagai pemilik kenderaan aku juga turut disaman keran "Membenarkan kenderaan dibawa semasa cukai jalan tamat tempoh" biol rasanya kepala nie duk memikirkan pasal samn tuh dok tido malam dibuatnya, bukan apa aku & En.Hubby terpaksa naik ke Mahkamah untuk selesaikan kes nie kan senang jika pihak JPJ terus jer keluarkan Kompaun dan tidak perlu lah sampai ke Mahkamah bagai.... Eee geram tul aku bila memikirkan esok ntah camner suasana dlm mahkamah tu pong aku x tau x biasa lah katakan, dah lah dekat2 nok puasa nie terpaksa plok bayar saman JPJ nie aduhhhhh muflis2. Tolong..tolong saper yg dapat selesaikan masalah aku nie, takut nok masuk mahkamah tolong2.... Aku rasalah kan gini lah perasan costumer2 yang aku keluarkan kompaun pada mereka ork, perasaan bengang, sedih, marah ader blake campur gaul, doh nok ker dok sememangnya kerja aku memang gini doh nasib ar :)
K ar esok aku cite pasal aku kena masuk mahkamah tu k, mesti ramai yang nok tahu ganer rasa nya kan..kan..kan.. tunggu hehehehe....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan