Isnin, 30 Julai 2012

Waaaa sakit Nyer Hati Aku Nie....

Hisk betul2 sakit hati hari nie dengan patner sekerja, bukan apa doh Allah S.W.T doh bagi rezeki dapat kerja  yang boleh bagi anak isteri makan tapi still dok reti2 nok wak kerja asyik nok ngulor jer lagi, itu pasal ler agok2nya rezeki susoh nok lekat duk nok nipu jer kejean. Patner aku nie pong satu time kerja tu kerja lah dulu nok main2 pong after kerja lah nie dok time kerja ar nok ngulor2 saya tau awok tu hanyalah Buruh a.k.a Pekerja Rendah Awam tapi saya dok pernoh pong rendah2 kan awok walau pun jawatan awok hanya Buruh but consider lah dengan saya,  saya dok push pong awok suruh kerja sungguh2 dengan jawatan yang awok pegang tu tapi doh sememangnya Majikan kita doh suruh awok buat kerja tu buat lah dengan sungguh2 dok kan setiap hari saya nok memaksa awok supaya buat kerja sapelah saya ke nok suruh Majikan kita bagi awok pangkat tinggi skit baru awok nok buat kerja, saya rasa lagi2 lah teruk perangai awok nanti, lagipong kerja awok bukan nya SUSOH sangat pong hanyalah temankan saya mengeluarkan Notis dan Kompaun jer, Bukan saya suruh awok SAMAN orang pong tu kerja saya, saya tau lah buat sendiri, Hisk kalau gini ar dapat patner memang susoh nok buat kerja..... 

Terpikir Aku kenapalah setiap Manusia Yang Allah bagi Rezeki lebih pada org lain pong susah sangat nok bersyukur??? (Mmm termasuk aku ker? hehehehe x der lah.... )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan