Ahad, 2 September 2012

 
Asslamualaikum, 

Okies, kan doh janji nok citer pasal wad lelaki dungun dalam n3 yang lalu so arini kita citer skit2 yer. N3 yang lepasa kita cietr pasal en.hubby masuk wad kan so wife dia nie pun temankan lah dia kat dalam wad tu, so far kami berhad mendapat wad kelas 2 tapi kami pikir balik baik jer kami duk kat luar ramai gak org2 yg boleh lawan sembang.

So malam tu bermalam lah aku dalam hospital menemankan en.hubby, apa yang aku nok ceritakan bahawa layanan nurse2 kat Hospitan Dungun nie semuanya ok alhamdullilah tidak yg seperti digambarkan oleh sesetengah pihak bahawa nurse2 HD (Hospital Dungun) nie sombong2, bekeng*(garang), Musan*(pemarah) dan macam2 lah. sebenarnya pada pengamatan aku diaorang nie pemarah mungkin sebab2 yg tertentu coz apa yang aku amati ada sesetengah patien nie mengada2 dan suka mengarah2 tu yg buat mereka iaitu para nurse nie menjadi luga*(meluat).
Oleh kerana keletihan &  kasakitan eh.hubby tertido dalam pukul 12.00mlm, tu pun selepas abis membaca Majalah Ujang (aku belikan supaya dapat hilangkan skit tension akibat kesakitan tuh baca2 gelak2 ok lah tu kan..kan.. hehehehe) aku still berjaga nok tido gener lah dalam keadaan gini (just 2 buah kerusi plastik untuk duduk n belunjur kan kaki yg sudah lenguh2 nie) tengok jam sudah menunjuk kan pukul 3.00pg, adulah mengantuk nyer aku nie nasib baik android jadi peneman leh gok jenguk2 FB. Aik tetiba jer aku dapat idea camner nok dapat  tido sedap hehehehe Yessss tumpang katil en.hubby lalalalala dengan bangga nya aku terus jer menumpang katil en.hubby dapat gak aku tido curi2 ayam (tu pun pantang dengar tapak aku terus jer bangun coz aku malu kat nurse2 tu kalau tertangkap aku tengah menumpang tido sekatil dengan en.hubby hehehehe....) so pukul 5.00pg terus aku bangun dan bersiap-siap coz aku nak balik mandi2 lu kat rumah baru mai plok kat hospital.

After doktor chek en.hubby pagi tuh dia dah boleh keluar wad dah selesai segala urusan kami pun berangkat balik ke rumah "Home Sweet Home" :) apalagi aku pun amik peluang untuk TIDUR SAKAN lah... okies stop lu eh bye2.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan