Khamis, 6 September 2012

Percutian Ke Taman Tema Genting Highland

Hai uall, 
Today kita nok citer2 skit pasal tempat peraginan peberet kami sekeluarga iaitu Taman Tema Genting Highland, masuk nie dah 5 kali kedatangan aku ke Taman Tema ini, serius aku memang suka datang sini sebab suasana nya yang nyaman serta pemandangan yang cantik terutama apabila kabus tebal meyelubungi kawasan sekitar serasa seolah-olah berada di negara mat salleh *(luar negara ler hehehehe)


So, pada 31.5.2012 yang lalu aku n the geng pong gerak dari Dungun ke Genting Highland perjalanan mengambil masa lebih kurang 5-6jam oleh kerana kami mepunyai anak kecil dan sering berhenti rehat dan minum2 di RR jadi perjalanannya sedikit mengambil masa. Bagi aku jika ibu bapa ingin membawa anak melancong pilihan untuk ke Genting Highland adalah pilihan yang agak tepat dan bersesuaian. 


Sayang sekali sewaktu kami kesana banyak mainan nya "Under Construction" frust ler skit dah ler waktu tu musim cuti sekolah mainan plok banyak yg kena servis, jadinya setiap satu permainan berduyun dayang yang menunggu, aduh ler letih mak nok nunggu okies, so tengok jer lah Jannah pun x mau main coz tertalu ramai org berhimpit-himpit antara satu sama lain, dalam hati cakap lenkali aku mai time bukan cuti sekolah senang org pong dok ramai maner sangat hehehehe, apa2 pun kami tetap seronak disini. so sini aku upload kan skit gambar kenangan semasa kesana baru2 nie.

 me, baby jannah n papa


 jannah tangah maman coklat yg dibeli didalam rumah coklat


Mok da yang ikut serta ngam kami (adik aku ler ni yg bongsu pompuan)

Me, Jannah  & Mok Da

Papa tengah duk main tikam itik (hampes kali ni hanya dapat patung yg kecil2 jer)

 dapat juga jannah menaiki buai setelah penat beratur


Tiada ulasan:

Catat Ulasan