Ahad, 9 September 2012

Open House Lagi At Jabatan Penguatkuasaan MPD

Hai Uall,

Today kiter cite pasal open house lagi k, arini open house kat Pejabat aku plok, Jabatan Pelesenan Dan Penguatkuasaan Majlis Perbandaran Dungun, oleh kerana open house nie last minit punya plan makanan pun ala kadar jer lah jawabnyer, menu kita arini ialah :

1.Laksa Terengganu Kuah Masak & Laksa Kuih Putih (order)
2.Nasi Kapit *(Himpit) & Kuah Kacang (nie pun aku buat sendiri k)
3.Sate Ayam (budak sarah n hunny nya yg buat)
4.Serunding Daging ( aku buat sendiri tau, nanti aku bg resipi kat hangpa2 k)
5.Kuih muih, Biskut Raya, Caremel, Puding dan segala jenis tok nenek yg manis2 semua ada)
6.Air Sirap (air yg sedap aku buat khas utk uall hehehe lawak der... sedap ker sirap aku nie?)
 
 ini adalah sebahagian kecil gambar kitaorg k, kita ber open house arini dengan memakai baju uniform jer sob..sob..sob.. sedih x dapat pakai baju raya yg tergantung kat almari tuh
(Gambar Ehsan Dak Sarah)


posing lu jap


Abaikan gambar saye yg sedang makan sate itu hehehehe...


Every year mesti daku n the geng buat makan2 nie, sajer suka suki penat tapi berbaloi, semalam kul 3.00pg baru tido tau penangan rendang punya pasal ler nie, petang tu daku dah siap kan 4 biji kek dua antara nya Dik Da yang bakarkan kek mentega dan kek sarang semut walahhh.... sedap kalau korang dok cayer cuba lah try resipi yg daku bagi tu senang dan cukup2 simple k. 

Bye.....daku nak menyimpan-nyimpan jap segala kejadah barang2 nie untuk dibawa balik.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan